Spørgsmål & svar

Svar til de mest stillede spørgsmål på Ude og Hjemmes Spilleklub

Ofte er det de samme spørgsmål vores brugere har, derfor har vi samlet de mest stillede spørgsmål her, så kan du måske finde dit svar her. Hvis ikke du finder dit svar er du selvfølgelig altid hjertens velkommen til at skrive til vores kundeservice.

Hvad er Poletter?
Jeg kan ikke huske mit brugernavn eller password?
Er det lovligt, at man kan vinde penge på Ude og Hjemmes Spilleklub?
Hvad er Guld Profil?
Hvordan får jeg pengene udbetalt, hvis jeg vinder?
Bliver jeg beskattet af min gevinst, hvis jeg vinder?
Hvordan får jeg mit spil i fuld skærm?
Hvorfor kan jeg ikke logge ind på Ude og Hjemmes Spilleklub?
Hvad gør jeg, hvis jeg finder en fejl på Ude og Hjemmes Spilleklub?
Hvordan kan jeg tage et Screenshot?
Hvorfor får jeg karantæne, selvom jeg ikke selv er skyld i, at jeg går ud af et spil?
Hvordan tildeles rating i multiplayer spillene?
Hvornår får man nye skrabelodder til skrabespillene?
Hvordan kan jeg afmelde mit løbende abonnement?
Hvordan køber jeg produkter i Ude og Hjemmes Spilleklub butikken for mine Poletter?
Hvad er anciennitet?
Hvordan betaler jeg med min Spilleklubben konto?
Hvad er en spil jackpot?